World of Warcraft
Dragonflight
Patch 10.2.5

Patch 2.1.2 auf den Testrealms

Geschrieben von Dimension am 07.06.2007 um 10:58
Seit dem Illidan besiegt wurde, gibt es zahlreiche Diskussionen darüber. Viele Spieler sind der Meinung, dass der Schwarze Tempel zu einfach ist. Tigole hat sich kurz nach dem Erfolg der Gilde Nihilum zu diesem Thema geäußert und ist war der Meinung, dass Blizzard den richtigen Weg geht. Die drei europäischen Gilden, die derzeit am weitesten im Schwarzen Tempel vorangekommen sind, waren auch die aktivsten Gilden auf den Testrealms, auf denen sie zwei Monate intensiv getestet haben.


I think the raid game is in a very good place right now. Raiders of all skill levels and time commitments have a variety of options. There *are* some extremely challenging and rewarding fights in the game (Kael, Reliquary, Archimonde, Illidan). Raid tuning walks the razor blade. Things that make raids *seem* more challenging (trash, raid stacking, consumables, resist checks, attunements, limited access, limited tries) are usually perceived as tedious or "progression blockers" and the complaints fire away. But I'll reiterate, a well tuned raid boss -- even a very hard and complex one -- will die quickly if it's tuned properly and bug free.


Nun gibt es aber scheinbar doch noch Änderungen im Schwarzen Tempel sowie im Berg Hyjal. Mit Hilfe des Feedbacks größerer Gilden, sollen einige Bosse schwieriger gemacht werden.


Based upon further feedback from guilds in Black Temple and Hyjal, we've decided to make some difficulty adjustments to many of the later bosses. As a general rule, the changes increase the damage dealt by the encounter to the raid. Note that due to the timing and nature of the changes made, some of the tooltips for the retuned abilities will be incorrect.

The encounters changed include:

Gurtogg Bloodboil
Teron Gorefiend
Mother Shahraz
The Illidari Council
Illidan Stormrage
Archimonde

Our intent is not to make the encounters impossible. Even with the increased difficulty, I do expect some of them to be quickly beaten again after guilds experience the changes and adapt.

As a side note, the 2.1.1 patch did include the change to the Archimonde encounter that increases his leash distance and made the Well of Eternity a bad place for casters to be near.


Die europäischen Testrealms sind bereits online. Den ca. 40 MB großen Patch 2.1.2 gibt’s wie immer bei uns. Euren Charakter kopiert ihr auf der offiziellen Testrealm Seite. Und auch die aktuellen Patchnotes 2.1.2 gibt es bei uns zu lesen.

Verpasst jetzt keinen News Artikel oder Guide mehr für World of Warcraft und folgt uns auf Facebook, Twitter oder abonniert unseren RSS-Feed.

Zurück zur Übersicht




Kommentare:

Datenschutz / Impressum / Umweltschutz / Privatsphäre

© 2003-2024 - 4Fansites, Weiterverwendung von Inhalten oder Grafiken nur mit Erlaubnis.

World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of The Lich King, Cataclysm, Mists of Pandaria, Warlords of Draenor, Legion, Battle for Azeroth, Shadowlands, Dragonflight and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.