Priester - Psychic Scream

Angehörige der Priesterklasse sind die unangefochtenen Meister der Heilkunst. Schamanen, Druiden und Paladine können zwar auch heilen und andere Spieler wiedererwecken, jedoch nicht so gut wie der Priester.
Antworten
haldo
Spinnensammler
Beiträge: 6
Registriert: 07.11.2004, 22:38

Priester - Psychic Scream

Beitrag von haldo » 09.11.2004, 23:48

hi,
wollt mal fragen ob "Psychic Scream" sich auf PvP oder nur auf PvM auswirkt

Dimension
Site Admin
Beiträge: 970
Registriert: 23.03.2004, 12:10
Wohnort: München

Beitrag von Dimension » 10.11.2004, 00:02

Wirkt sich auf beidem aus und ist einer der wichtigsten PvP Zauber die der Priester hat ;)

haldo
Spinnensammler
Beiträge: 6
Registriert: 07.11.2004, 22:38

Beitrag von haldo » 10.11.2004, 00:16

Hast du vieleicht ne gute Skillung für nen Priester zur Hand?
Weiß nicht welche von beiden Wegen ich höher halten soll, Shadow oder Discipline

Dimension
Site Admin
Beiträge: 970
Registriert: 23.03.2004, 12:10
Wohnort: München

Beitrag von Dimension » 10.11.2004, 00:23

Sorry dazu kann ich noch nichts wirklich sagen. Ich weiss nur, das Holy Magic absolut ungeeignet für Solo-Spieler ist. Da hatte ich große Probleme Mit. Mache momentan Schadow-Priest und der ist super gut. Viele andere, wie auch ich sind der Meinung das Schattenmagie einfach das beste ist. Ich werde dennoch Discipline mal Probieren aber denke das du ohne Elementaren Schaden nicht sehr weit kommst ;) Elementarer Schaden ist für Monster die 3-4 Levels über dir sind sehr wichtig.

haldo
Spinnensammler
Beiträge: 6
Registriert: 07.11.2004, 22:38

Beitrag von haldo » 10.11.2004, 00:40

nach langen lesen, fragen und probieren hab ich mal nen erstes Template aufgestellt.

Saved Template

Class: Priest
Level: 60


Discipline Talents (29 points)

# Unbreakable Will - 5/5 points
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.

# Improved Power Word: Shield - 3/3 points
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.

# Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points
Increases the effect of your Power Word: Fortitude spell by 30%.

# Mental Agility - 5/5 points
Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.

# Mental Strength - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 10%.

# Improved Mana Burn - 2/2 points
Reduces the casting time of your Mana Burn spell by 1 second.

# Improved Inner Fire - 3/3 points
Increases the effects of your Inner Fire spell by 45%.

# Inner Focus - 1/1 point
When activated, reduces the Mana cost of your next spell by 100% and increases its critical effect chance by 25% if it is capable of a critical effect.

# Force of Will - 3/5 points
Increases your spell damage by 3% and the critical strike chance of your offensive spells by 3%.



Holy Talents (0 points)

# None

Shadow Talents (22 points)

# Blackout - 1/5 point
Gives your Shadow damage spells a 2% chance to stun the target for 3 seconds.

# Spirit Tap - 4/5 points
Gives you a 80% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target. For the duration, your Mana may regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds.

# Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points
Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds.

# Shadow Focus - 3/5 points
Reduces your target's chance to resist your Shadow spells by 6%.

# Improved Psychic Scream - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Psychic Scream ability by 4 seconds.

# Improved Mind Blast - 4/5 points
Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 2 seconds.

# Mind Flay - 1/1 point
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.

# Shadow Reach - 3/3 points
Increases the range of your Shadow damage spells by 20%.

# Silence - 1/1 point
Silence the target, preventing them from casting spells for 5 seconds.

# Vampiric Embrace - 1/1 point
Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow damage you deal for 1 minute.


Ich weiß nicht ob es so sinnvoll ist.
Ich werd auf jedenfall nicht solo sein. Ich spiel mit nem Krieger zusammen.

Antworten