Gruppen Tank und Aggro Manager!

Krieger sind im Nahkampf unübertroffen und vielseitig. Sie können viel einstecken aber auch viel austeilen. Im Schlachtfeld kämpfen sie an vorderster Front und agieren Sie als Tanks (Panzer) um den Schaden für die anderen Spieler zu absorbieren.
Antworten
Ricz
Spinnensammler
Beiträge: 1
Registriert: 08.02.2005, 19:58

Gruppen Tank und Aggro Manager!

Beitrag von Ricz » 01.06.2005, 16:06

Also meiner meinung nach sollte der krieger in instanzen immer aggro halten können, für dmg sind andere zuständig mage,warlock,schammi etc.

deshalb skille ich meinen krieger so denke das das das beste ist besonders für instanzen wie mc:

Arms Talents (10 points)

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.



Fury Talents (5 points)

# Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.



Protection Talents (36 points)

# Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

# Iron Will - 5/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%.

# Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

# Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

# Improved Shield Block - 3/3 points
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 2 seconds.

# Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.

# Improved Shield Wall - 2/2 points
Increases the effect duration of your Shield Wall ability by 5 seconds.

# Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

# One-Handed Weapon Specialization - 4/5 points
Increases the damage you deal with one-handed melee weapons by 4%.

# Shield Discipline - 1/1 point
While active, increases the amount of damage absorbed by your shield by 50% and increases the damage done by your Shield Bash ability by 200%. Lasts 20 seconds.


bitte um verbesserungen oder mekkert drann rum wie ihr wollt ich freue mich! :twisted:

Asgir
Welterforscher
Beiträge: 400
Registriert: 13.07.2004, 14:36
Wohnort: München

Beitrag von Asgir » 02.06.2005, 09:19

Ich würd den Arms-Tree noch etwas ausbauen, um die Flexibilität etwas zu erweitern. Improved Overpower ist meiner Ansicht nach eines der stärksten Talente des Kriegers, wenn man Kosten und Nutzen ins Verhältnis stellt.

Die Punkte muss man natürlich irgendwo anders einsparen, aber da mich die hohen Protection-Talente noch nie so richtig überzeugt haben, fällt mir das weniger schwer :)

Den erhöhten Defense-Wert finde ich enorm wichtig, da es Block, Parry und Dodge beeinflusst.

Improved Shield Block reicht auf Stufe 1, denke ich, da mir der zusätzliche Block wichtiger erscheint, als die Dauer des Effekts.

Improved Shield Wall hab ich weggelassen, da ich die Punkte anderweitig besser angelegt finde, als in einer Fähigkeit mit einem 30 Minuten Cooldown.

Sieht dann in etwa so aus :)


Arms (13)

Deflection - 5 / 5
Increases your Parry chance by 5%.

Tactical Mastery - 5 / 5
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

Improved Overpower - 2 / 2
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

Anger Management - 1 / 1
Increases the time required for your rage to decay while out of combat by 30%.


Fury (5)

Cruelty - 5 / 5
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.


Protection (33)

Shield Specialization - 5 / 5
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.

Anticipation - 5 / 5
Increases your Defense skill by 10.

Improved Bloodrage - 2 / 2
Reduces the Health cost of your Bloodrage ability by 50%.

Toughness - 1 / 5
Increases your armor value from items by 2%.

Iron Will - 5 / 5
Increases your chance to resist Stun and Charm effects by 15%.

Last Stand - 1 / 1
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.

Improved Shield Block - 1 / 3
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 0.5 secs.

Improved Revenge - 3 / 3
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

Defiance - 5 / 5
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

Improved Taunt - 2 / 2
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 sec.

Improved Shield Bash - 2 / 2
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

Concussion Blow - 1 / 1
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.

Benutzeravatar
Zuran
Tränkeschlürfer
Beiträge: 28
Registriert: 03.05.2005, 13:02
Wohnort: Hildesheim

Beitrag von Zuran » 23.08.2005, 13:54

Der Krieger ist ja auch dafür verantwortlich Aggro zu behalten aber die meisten bekloppten Mages warten nicht bis der MainTank den Gegner auf sich aufmerksam gemacht hat(War bei mir mit Baron Geddon so...)ich würde die Skillung von Asgir bevorzugen da es genau die leiche ist wie meine und das ich dadurch MainTank geworden bin xD

Antworten